واران

ساخت وبلاگ

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در حاشیه مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌ها، کشت‌های گلخانه‌ای و مکانیزاسیون و همچنین چهارمین نمایشگاه تخصصی سیستم‌های نوین آبیاری، با اعلام این خبر اظهار کرد: ضریب مکانیزه کردن کشاورزی از 1.2 در سال 92 به 1.4 تا انتهای سال جاری افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: یکی از سیاست‌های راهبردی دولت رسیدن به خودکفایی غذایی در کشور است که این امر می‌تواند از طریق مکانیزه کردن تحقق یابد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به مزیت‌های برگزاری نمایشگاه کشاورزی عنوان کرد: از این طریق باید شرایطی را برای تولیدکنندگان استانی و کشوری به وجود آوریم تا به آسانی بتوانند تولیدات خود را به بازدیدکنندگان ارائه کنند

رشیدیان حضور شرکت‌کنندگان خارجی در این گونه نمایشگاه‌ها را فرصت خوبی برای تولیدکنندگان داخلی ارزیابی کرد تا با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا آشنا شوند.

وی با تاکید بر اینکه تولیدات داخلی توان رقابت با محصولات مشابه خارجی خود را دارند، خاطر نشان کرد: به دور از اغراق و بزرگ‌نمایی، تولیدکنندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان ما در سال‌های اخیر موفقیت‌های خوبی در تولید بعضی از اقلام انتقال آب داشتند که با کیفیت بسیار خوبی تولیده شده است؛ به طوری که این تولیدات به کشورهایی چون آمریکای جنوبی، آفریقا و کشورهای CIS صادر می‌شود و توان رقابت با سایر تولیدات خارجی را داشته باشد.

- - , .

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 129 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 19:04

به گزارش گروه ورزشی آنا، نفت تهران تا دقایقی دیگر باید به مصاف استقلال‌ اهواز در ورزشگاه تختی اهواز برود، ترکیب منصوریان برای این بازی بدین شرح است:

علیرضا بیرانوند، محمد رامشگر، رضا علیاری، سیامک کوروشی، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، ایمان مبعلی، حمید بوحمدان، وحید امیری، علی قربانی و امیرارسلان مطهری .

ایمان مبعلی و حمید بوحمدان خوزستانی‌های ترکیب منصوریان هستند و این مربی با تمام داشته‌هایش به این بازی می‌رود.

- - , .

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 160 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 19:04

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در آخرین روز از رقابت‌های جام جهانی وزنه‌برداری معلولین در امارات، دو نماینده کشورمان در دسته 107 کیلوگرم به مصاف حریفان رفتند.

علی صادق‌زاده در رقابت‌های این دسته موفق به مهار وزنه‌های 215 و 226کیلوگرمی شد و در حرکت آخر از مهار وزنه 230 کیلوگرمی بازماند و به عنوان نایب قهرمان شناخته شد.

منصور پورمیرزایی،‌دیگر نماینده ایران در این دسته در حرکت اول و دوم وزنه‌های 190 و 198 کیلوگرمی را با موفقیت بالای سر برد و در حرکت سوم موفق به مهار وزنه 202 کیلوگرمی نشد و با عنوان پنجم به کار خود پایان داد.

نماینده مصر با رکورد 227 کیلوگرم به عنوان قهرمانی این دسته رسید و عنوان سوم با رکورد 202 کیلوگرم به نام نماینده قرقیزستان ثبت شد.

پیش از این نیز کاروان کشورمان موفق به کسب دو طلا توسط مجید فرزین در دسته 80 کیلوگرم و سید حامد صلحی پور در دسته 88 کیلوگرم، یک نقره توسط سامان رضی در دسته 97 کیلوگرم و نیز یک برنز توسط حمزه محمدی در دسته65 کیلوگرم شده است.

تا ساعتی دیگر نیز رقابت‌های دسته فوق‌سنگین آغاز می شود و سیامند رحمان، قوی‌ترین مرد دارای معلولیت جهان به روی تخته خواهد رفت.

رقابت‌های جام جهانی وزنه‌برداری معلولین از 26 بهمن ماه با حضور بیش از 200 وزنه بردار از 42 کشور جهان آغاز شده است و امروز به کار خود پایان می‌دهد.

- - , .

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 158 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 19:04

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا، این مقام مسئول افزود: دو شب قبل سخنرانی در این مسجد انجام شده که امروز گروهی قصد برگزاری تجمعی در اعتراض به مطالب عنوان شده در این سخنرانی را داشته است.

وی که خواست نامش فاش نشود، اظهار کرد: به همین دلیل با ورود مسئولان امنیتی به موضوع و استقرار نیروی انتظامی در محل، ضمن پیشگیری از برگزاری هرگونه تجمع، اقدامات لازم برای برقراری نظم و آرامش در منطقه انجام شده است.
به گفته این مسئول، این موضوع در اساس هیچ ارتباطی به مسایل انتخابات و تبلیغات نامزدهای مجلس شورای اسلامی نداشته است.
عصر امروز اخباری مبنی بر برهم زدن سخنرانی یکی از نامزدهای اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی در مسجد ابوذر تهران در برخی از شبکه ها و گروه های مجازی منتشر شده بود.

- - , .

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 152 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 4:54

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از ایرنا، شبکه تلوزیونی یورونیوز روز پنجشنبه با مطرح کردن پرسشی مبنی براینکه 'به نظر شما مناقشه سوریه می تواند به یک جنگ جهانی کشانده شود؟' نظر مخاطبان خود را دراین زمینه جویا شد.

بر اساس نتایج این نظر سنجی، تاکنون 59 درصد مخاطبان این شبکه تلویزیونی، با این گفته موافق بوده اند.
از سویی دیگر 36درصد با این نظر مخالف و 5 درصد دیگر نیز نظری نداشتند.
بر اساس این گزارش ،اکنون کشورهای منطقه همچون عربستان و ترکیه در نظر دارند با اعزام نیروی زمینی، مناقشه درسوریه را گسترده و مانع از نابودی گروههای مسلح و تروریستی نظیر داعش شوند.
درپی ناآرامی های داخلی در سوریه در سال 2011 میلادی برخی کشورهای منطقه ای و فرا منطقه ای با دخالت مستقیم و غیر مستقیم، تلاش در بی ثبات کردن دولت دمشق کردند، این امر منجر به حضور گروه های تروریستی - تکفیری همچون داعش شد.
بسیاری از کارشناسان متعقدند که گروههای مسلح و تروریستی همچون داعش با حمایت غرب و همپیمانان منطقه ای آمریکا بوجود آمده و اکنون به گفته دولتمردان غربی به عنوان خطری برای حامیانش مطرح است.

- - , .

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 140 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 4:54

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از ایرنا، علی یزدانی عصر پنجشنبه در بازدید از شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر افزود: بنگاه های صنعتی غیر فعال که به دلیل بدهی به تملک بانک درآمده اند طی تمهیداتی از تملک بانک خارج شده و دوباره به چرخه تولید بازگردانده می شوند.

وی در خصوص کارگاه های صنعتی غیر فعال در شهرک های صنعتی نیزگفت:کارگاه ها و شرکت هایی که در غیر فعال و متروکه مانده اند در صورت تمایل به فعالیت از حمایت های همه جانبه دولت بهره مند می شوند در غیر این صورت چنانچه تمایلی به ادامه فعالیت نداشته باشند، تعطیل می شوند.
وی تصریح کرد : واحدهای صنعتی غیر فعال و متروکه به درخواست کنندگان کارگاه های صنعتی واگذار می شوند.
یزدانی با بیان ظرفیت ویژه شهرک صنعتی آبادان گفت:شهرک صنعتی آبادان ظرفیت بالقوه ای دارد و محل امن سرمایه گذاری است لذا انتظار می رود با پیگیری انجام شده سرمایه گذاران خارجی و نیز ایرانی در سایت صنعتی آبادان حضور یافته و سرمایه گذاری نمایند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت دربازدید میدانی از شرکت پترو آذر کاسپین با توجه به مشکلات بیان شده توسط مدیر عامل این شرکت در خصوص قیمت تمام شده مواد اولیه و خوراک این شرکت گفت:در راستای حمایت دولت از صنعت گران، قیمت تمام شده خوراک شرکت پترو آذر کاسپین بررسی و بر اساس قیمت متعارف و مصوب در اختیار این شرکت قرار می گیرد.
وی افزود: در پی گزارش اعلام شده از سوی مدیران این شرکت مبنی بر تهیه خوراک با قیمت 20 درصد بالاتر از قیمت مصوب که باعث کاهش و گاه توقف خط تولید شده است، بررسی لازم در این خصوص صورت گرفته و سپس تحت حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور خوراک این شرکت با نرخ متعارف 5 درصد تامین می شود.
یزدانی با بیان اهمیت بالای قیمت مواد اولیه در تامین سود تضمین شده و پایداری شرکت های تولیدی ادامه داد : اقتصاد کشور با چرخه های صنعت می چرخد و آینده درخشانی در این شهرک های صنعتی به ویژه در مناطق آزاد وجود دارد.
آبادان با داشتن 4 شهرک صنعتی و 105 واحد صنعتی دارای مجوز در این شهرک ها دارای یکی از بزرگترین شهرک های صنعتی کشور است که در 532 هکتار زمین دایر شده است و اشتغال این شهرک ها دو هزار و 200 نفر است.

- - , .

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 124 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 4:54

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، این خواننده زیرزمینی که به همراه اردشیر احمدی موسیقی‌دان و سازنده کارهایش این روزها در ترکیه به سر می‌برد، از انفجاری مهیب در اطراف هتل محل اقامتش خبر داد.

تتلو در این درباره در اینستاگرامش نوشت: «میخواستم دعای شب رو بزارم اما اینجا بمب گذاشتن و اینترنت قطع شد تا همین الان. همین بغل ما گذاشتن! شانس آوردیم نرفتیم رو هوا. واقعا بعضی وقت‌ها بهم ثابت میشه که خدا واقعا هوامو داره و و واقعا هیچ جا امنیت کشور خوبمون را نداره! دم مسولینی که امنیتمون را برقرار میکنن گرم.»

چهارشنبه شب، انفجار یک خودروی بمب‌گذاری‌شده نزدیک ماشین‌های نظامی در پایتخت ترکیه ۲۸ کشته و ۶۱ زخمی برجای گذاشت.

- - , .

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 121 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 2:23

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا ،مهر به نقل از رویترز افزود شرکت هواپیماسازی ایرباس که به تازگی قراردادی ۲۷ میلیارد دلاری با ایران بسته، بانک های اروپایی را به معامله با ایران تشویق کرد.


نایجل تیلور، مدیر مالی شرکت ایرباس گفت: برای از سرگیری مبادلات مالی با ایران، دولت‌های اروپایی و شرکت‌های بیمه نگاه مثبتی به ایران دارند.

شرکت ایرباس در پی لغو تحریم‌های ایران و سفر حسن روحانی به فرانسه، برای فروش ۱۱۸ فروند هواپیمای مسافربری با ایران به توافق رسید.

مدیر مالی شرکت ایرباس در سخنانش، شرایط جدید بوجود آمده برای معامله با ایران را یک موهبت دانست و گفت که نمی داند چرا بانک‌های اروپایی به این مساله پشت کرده‌اند.

سخنان مدیر مالی ایرباس در حالیست که در میان بانک‌های اروپایی یک بانک فرانسوی جریمه سنگین نقض تحریم‌های ایران و چند کشور دیگر را پرداخت. بانک بی ان پی در سال ۲۰۱۴ از سوی آمریکا به پرداخت ۹ میلیارد دلار محکوم شد.

ماریان لیانی مدیرکل فدراسیون بانکی فرانسه، همچنان معتقد است که چارچوب حقوقی آمریکا در مورد تحریم‌های ایران به اندازه کافی روشن نیست و بانک‌ها نیازمند اطمینان از آن هستند که دیگر متحمل جریمه نمی شوند.

- - , .

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 119 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 2:23

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از اقتصاد نیوز، تمرکز داشتن به خصوص در محیط‌های کاری شلوغ، بسیار دشوار است چراکه ده‌ها و صدها عامل برهم زننده تمرکز در اطراف وجود دارد که می‌تواند به راحتی حواس شما را پرت کند و اگر نتوانید راهی برای حل آن پیدا کنید، موجب بی نظمی و کاهش کارآیی شما خواهد شد.

حتی اگر تمام تلاش خود را به کار گیرید، براحتی ممکن است تحت تاثیر برخی عوامل تمرکز خود را از دست داده و زمان با ارزش خود را هدر دهید. گرچه بعضی وقت‌ها این خود ما هستیم که حواسمان دائما به مسایل دیگر پرت می‌شود، اما در بسیاری از موارد، بدترین دشمن تمرکز، خود ما نیستیم بلکه اطرافیان ما هستند که در این گزارش به 5 نمونه از این افراد مخلّ کار و برهم زننده تمرکز در محل کار اشاره می‌کنیم.

افراد تلفنی
همه ما قطعا کسی را می‌شناسیم که از دست تماس‌هایش در امان نیستیم. این فرد می‌تواند مشتری، فروشنده یا حتی یکی از اعضای خانواده باشد. یک راه برای رهایی از دست چنین اشخاصی این است که محکم باشید و مکالماتی را که طولانی می‌شوند، قطع کنید.

«دیان بارث»، روانشناس می‌گوید: اگر به فردی خیلی رک بگویید زمان کافی برای ادامه مکالمه ندارید، بلکه بعد از اتمام کار با او صحبت خواهید کرد و سپس از او عذرخواهی کنید، رفتار زننده‌ای نکرده‌اید. راه دیگر این است که قبل از پاسخ دادن به تماس، به صفحه نمایش تلفن خود دقت کنید و حواستان باشد جواب افرادی که تلاش می‌کنند شما را گروگان تلفنی خود قرار دهند، ندهید زیرا اگر وسط انجام یک پروژه مهم باشید، تمرکز دوباره بسیار دشوار خواهد بود.

همکار حراف
رهایی از شر افراد حراف اندکی از نوع تلفنی آنها دشوارتر است؛ بنابراین در مواجهه با آنها باید اندکی خلاقیت به خرج داد. اگر زل زدن در چشم آنها و استفاده از زبان بدن تدافعی جواب نداد، راه‌های دیگری برای رهایی از دست همکاران حراف وجود دارد. اول نگاهی به اتاق و دور و اطراف خود بیندازید و ببینید آیا در آن چیز جذابی هست که باعث می‌شود همکارتان بیش از حد معمول در اتاق شما بماند و از جایش تکان نخورد؟ اگر روی میز خود خوراکی‌های خوشمزه دارید، آنها را از روی میز بردارید. آیا در اتاق خود صندلی اضافی دارید؟ یک دسته کتاب یا کیف خود را روی آن صندلی قرار دهید. شاید این کار فرد حراف را از سر زدن دائم به شما و خوردن مخ‌ و اتلاف وقت با ارزشتان ناامید کند. خدا را چه دیدید شاید او متوجه این علایم شد و کمتر شما را به حرف گرفت اما اگر باز هم مشاهده کردید که او متوجه پیام‌های شما نمی شود، این بار خودتان به یک بهانه از اتاق خارج شوید.

کسی که با ایمیل شما را بمباران می‌کند
در نقطه مقابل، افرادی هستند که تمایلی به صحبت تلفنی و رو در رو با شما ندارند اما در عوض جور دیگری جبران می‌کنند! آنها از ایمیل به عنوان ابزار تمام مکالمات خود استفاده می‌کنند حتی اگر در میز کناری شما نشسته باشند. بنابراین، سعی کنید ساعت و زمان خاصی را برای کنترل کردن ایمیل‌های خود معین کنید تا این کار نیمی از زمان مفید روزانه شما را نخورد.

کسی که دائما جلسه برگزار می‌کند
برخی مدیران احساس می‌کنند که دائما باید تشکیل جلسه بدهند. آنها برای هرکاری جلسه پشت جلسه برگزار می‌کنند. اگر در شرایطی کار می‌کنید که نظر شما برای کسی خریدار دارد، پیشنهاد دهید از حجم جلسات کم کنند.

به‌طور مثال، کارمندان آمریکایی هفته‌ای 9 ساعت از وقت خود را برای شرکت در جلسات کاری می‌گذرانند که اغلب آنها فقط وقت تلف کردن است.

شایعه‌سازان اداری
فراموش نکنید فرد شایعه پراکن، پس از آنکه شایعه‌پراکنی‌ها و سمپاشی‌هایش راجع به همکارتان تمام شد، سراغ فرد دیگری می‌رود و با او درباره شما غیبت و شایعه پراکنی می‌کند. اگر با چنین فردی مواجه شدید، نهایت تلاش خود را بکنید تا با حفظ ادب، از او فاصله بگیرید اما اگر موضوع حرف‌های او بحث درباره مسایل کاری بود، شاید ارزشش را داشته باشد به حرف‌های او گوش دهید ولی سعی کنید هرگز در بحث‌های او مشارکت و همراهی نکنید و صرفا شنونده باشید.

افراد شایعه پراکن، تمام تلاش خود را می‌کنند تا به مسایل شخصی اطرافیان خود دسترسی پیدا کنند. هرچن شنیدن این شایعات در برخی موارد اهمیت دارد اما باید حد و مرز آن را نیز رعایت کرد. مشکل اصلی شایعات دو بعدی بودن آنهاست که هم دروغ و هم راست را همراه خود دارد که هرکس به فراخور نیاز خود آن قسمت از داستان را انتخاب می‌کند.

- - , .

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 124 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 2:23

به گزارش خبرنگارخبرگزاری آنا، دکتر مهرداد حاتمی در مراسم انتخاب اعضای شورای عالی کانون بسیج اساتید که با حضور جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوشتر و اعضای فعال بسیج اساتید برگزار شد، با توجه به ایثار و فداکاری شهدای انقلاب اسلامی و شهدایی که در شهرستان شوشتر تقدیم انقلاب شد از جمله شهید اکبر شکوه نیا که اولین شهید انقلاب در شوشتر است، به نقش تعیین کننده امام راحل پرداخت.

در ادامه مراسم ارتباط مستقیمی با محمدرضا اسلامی نسب تنها بازمانده مرحوم قاعد اسلامی نسب (انقلابی معروف و صاحب تصویر شاه در رفت) که از دانشجویان مقطع کار‌شناسی ارشد مدیریت واحد شوشتر بود برقرار شد و پیام تسلیت مجدد دانشگاهیان واحد شوشتر به وی ابلاغ و یاد و خاطره مرحوم گرامی داشته شد.

متاسفانه مرحوم قاعد اسلامی نسب در آبان‌ماه سال جاری در سانحه تصادف به همراه همسر و فرزندشان به رحمت ایزدی پیوست.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شوشتر نیز در این نشست گفت: «ارگان بسیج اساتید وظیفه مهم روشنگری در تمام زمینه‌ها به ویژه در این ایام در باب انتخابات را بر عهده دارد. پاسخگویی به شبهات درباره مسائل منطقه‌ای مانند مسئله امنیت برون مرزی و سوریه از دیگر زمینه‌های فعالیت فرماندهان جنگ نرم است.»

در پایان، دکتر مهرداد حاتمی و موسی مجتبایی با اکثریت آرا به ترتیب به عنوان رئیس و نائب رئیس شورای عالی کانون بسیج اساتید شوشتر انتخاب شدند.

سیده زینب پیغمبرزاده، مژگان شافعی، حدیث کمائی و مهدی توانا، میلاد خیاط، علی جلیلی‌زاده و رضاکارگر به عنوان اعضای جدید شورای کانون بسیج اساتید برگزیده شدند.

شورای بسیج اساتید مسئولیت تعیین راهبرد و برنامه ریزی اساسی این قشر از بسیج را به عهده دارد و مسئول کانون بسیج اساتید دبیر این شورا است.

- - , .

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 144 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 14:51

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا بیست‌و‌دوم بهمن سال جاری، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 دستگیری یک سارق خانم در خط BRT آزادی – خاوران به کلانتری 115 رازی اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری در ایستگاه هلال احمر ( واقع در نبش خیابان قدمی )، یک مادر و دختر به مأموران اعلام کردند که خانم جوانی اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و وجوه نقد داخل کیف آنها را کرده که در حین سرقت متوجه سرقت شده و با کمک مردم اقدام به دستگیری زن سارق کردند.

پرونده در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «جیب بری» و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 11 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات شاکی پرونده

خانمی که متهم اقدام به سرقت دو عدد گوشی تلفن همراه و پول‌های داخل کیف دستی‌اش کرده بود، به همراه دخترش در پایگاه هشتم پلیس آگاهی حاضر و در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: به همراه دخترم در داخل اتوبوس ایستاده بودم که ناگهان دخترم متوجه شد که خانمی ( متهم ) دستش را داخل کیف من کرده است که بلافاصله موضوع را به من اطلاع داد. این خانم بلافاصله در ایستگاه هلال احمر از اتوبوس به بیرون پرید و قصد داشت تا با سوار شدن به یک دستگاه خودرو عبوری از محل متواری شود که توسط مردم دستگیر شد.

شناسایی مجرم سابقه‌دار

با آغاز تحقیقات از متهم پرونده به نام «زینب . س» ( متولد 1362 )، وی به عنوان یکی از مجرمان سابقه دار و
حرفه‌ای در زمینه جیب‌بری که از سال 1380 تاکنون بارها به اتهام جیب‌بری دستگیر و روانه زندان شده‌، شناسایی شد .

متهم که با توجه به دستگیری در زمان سرقت چاره‌ای جز اعتراف نداشت، صراحتا به ده‌ها فقره جیب‌بری در طول شش ما گذشته و سرقت از داخل کیف دستی مسافران خانم در خط بی آر تی مسیر آزادی – خاوران و بالعکس اعتراف و عنوان کرد: «هر روز از کرج به تهران – میدان آزادی می‌آمدم . در طول روز به عنوان مسافر در اتوبوس‌های خط خاوران – آزادی تردد می‌کردم ؛ نهایتا پس از انجام چندین فقره سرقت ، مجددا به کرج برمی‌گشتم.»

سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به شناسایی متهم به عنوان یکی از مجرمان سابقه دار در زمینه جیب بری و اعتراف صریح وی به ده‌ها فقره جیب بری در طول شش ماه گذشته و به جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی متهم و همچنین شکات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است. لذا از تمامی شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در میدان حـر – خیابان 12 فروردین مراجعه کنند.

- - , .

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 137 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 14:51

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از خانه ملت، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

جناب آقای محمدرضاباقرپناهی

درگذشت همشیره بزرگوارتان را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت گفته ،برای آن بانوی مکرمه رحمت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت میکنم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

- - , .

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 129 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 14:51

به گزارش گروه ورزشی آنا،زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل آ.اس‌رم از عملکرد شاگردانش تمجید کردو در جمع خبرنگاران گفت: «خوشحالم به خاطر این که مقابل تیمی قابل احترام و قدرتمندی مانند رم در ورزشگاه خانگی‌اش به پیروزی رسیدیم و این برای من بسیار ارزشمند است اما هنوز از این گروه صعود نکردیم.»

وی افزود: «از مهمترین موفقیت‌های ما در این دیدار این است که گلی دریافت نکردیم و در مقابل با دوگل زده به استقبال بازی برگشت می‌رویم. برای من مهمترین چیز این است که تیم منسجم و هماهنگ باشد همچنان که در بازی‌های گذشته با شور و حماسه بازی می‌کردند.»

سرمربی کهکشانی‌ها درباره علت تعویض رونالدو در دقایق آخر گفت: «رونالدو را به خاطر دلایل تاکتیکی تعویض کردم.»ستاره سابق تیم‌ملی فرانسه در پایان گفت: «ما در تمام بازی‌ها تلاش می‌کنیم و آنچه که برای ما اهمیت دارد تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا به پیروزی برسیم.»

- - , .

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 122 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 13:03

به گزارش گروه ورزشی آنا،ششمین دوره جام باشگاههای آسیا در گروه مردان و اولین دوره جام باشگاههای آسیا در گروه زنان (G1) از امروز به مدت سه روز به میزبانی شهر «شارجه» امارات برگزار خواهد شد و در گروه مردان تیم شهرداری ورامین و در گروه زنان تیم لوازم خانگی کن بعنوان نمایندگان کشورمان برروی شیاپ چانگ می روند.

اما امروز و در روز اول این رقابت‌ها تکواندوکاران اوزان 54- و 80- کیلوگرم مردان و تکواندوکاران اوزان 46- و 53- کیلوگرم زنان مبارزه خواهند کرد که مهدی اسحاقی (وزن اول)، علی پاکدین (وزن ششم)، فاطمه آقابگلو (وزن اول) و بهاره ندرخانلو (وزن سوم) نمایندگان تیم‌های ایران هستند.

روز دوم (جمعه – 30 بهمن‌ماه)، تکواندوکاران 3 وزن 63-، 74- و 87- کیلوگرم مردان و تکواندوکاران 3 وزن 57-، 62- و 73- کیلوگرم زنان برروی شیاپ چانگ خواهند رفت و در روز سوم و پایانی این پیکارها (شنبه - یکم اسفندماه) هوگوپوشان اوزان 68-، 58- و 87+ کیلوگرم مردان و 49-، 67- و 73+ کیلوگرم زنان مسابقه می‌دهند.

در این رقابت ها هر کشور می تواند در گروه مردان 2 تیم و در گروه زنان 2 تیم را داشته باشد و کشور میزبان مجاز به داشتن 4 تیم در گروه مردان و 4 تیم در گروه زنان است. این دوره از پیکارها در 8 وزن جهانی برگزار می شود و هر وزن کشی یک امتیاز، هر برد انفرادی بازیکنان یک امتیاز، هر مدال طلا 7 امتیاز، هر مدال نقره 3 امتیاز و هر مدال برنز یک امتیاز برای باشگاهها در پی خواهد داشت و در پایان مجموع امتیازات، تیم های اول تا سوم را مشخص خواهد کرد.

تیم دانشگاه آزاد در گروه مردان و تیم کوروش در گروه زنان بدلیل کارشکنی اماراتی ها و عدم صدور ویزا، حضور در این رقابت‌ها را از دست داد.

ترکیب تیم شهرداری ورامین در گروه مردان:

وزن 54- کیلوگرم: مهدی اسحاقی
وزن 58- کیلوگرم: سیدمهران قوام
وزن 63- کیلوگرم: ابوالفضل یعقوبی

وزن 68- کیلوگرم: بهنام اسبقی
* پیش از این در این وزن میرمهدی لباس دوز در ترکیب تیم شهرداری ورامین قرار داشت که به دلیل عدم صدور ویزای این بازیکن، اسبقی جایگزین او در این رقابت ها شد.

وزن 74- کیلوگرم: سیداحمد خسروفر
وزن 80- کیلوگرم: علی پاکدین
وزن 87- کیلوگرم: جلال خدامی
وزن 87+ کیلوگرم: مرتضی شیری

سرمربی: پیام خانلرخانی
مربی: هاشم زنگنه
کمک مربی: حمیدرضا بیات
سرپرست: سیدحسن میر

ترکیب تیم لوازم خانگی کن در گروه زنان:

وزن 46- کیلوگرم: فاطمه آقابگلو
وزن 49- کیلوگرم: فاطمه مداحی
وزن 53- کیلوگرم: بهاره ندرخانلو
وزن 57- کیلوگرم: فاطمه اموری
وزن 62- کیلوگرم: فاطمه روحانی
وزن 67- کیلوگرم: هانیه اخلاقی
وزن 73- کیلوگرم: فاطمه مصطفایی
وزن 73+ کیلوگرم: نفیسه رنگرززاده

سرمربی: مرجان نریمانی
مربی: آزاده یاسایی
کمک مربی: نیلوفر صفریان و زهرا لشکری

- - , .

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 142 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 13:03

نام عکاس: احسان سلیمانی
زمان انتشار: پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 09:59

- - , .

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 174 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 13:03

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از خبرآنلاین؛ پرسپولیسی ها در رده سوم جدول هستند و می‌توانند خودشان را به صدر جدول برسانند. همین باعث شده تعدادی از پیشکسوتان حامی برانکو شوند.

یکی از این پیشکسوتان مجتبی محرمی است که به تمرین پرسپولیس رفته بود. او در مصاحبه با روزنامه خبرورزشی درباره حضور در تمرین پرسپولیس گفت: «سر تمرین رفتم تا به برانکو و شاگردانش خسته نباشید بگویم.»
محرمی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: «قهرمان نشدن این پرسپولیس ظلم به فوتبال است.»

محرمی همچنین درباره نظرسنجی برنامه نود که خداداد عزیزی انتخاب شد گفت: «خداداد عزیزی و ناصر محمدخانی نابغه بودند.»

- - , .

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 157 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 11:50

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از باشگاه خبرنگاران، زرافه یک جانور آفریقایی پستاندار است که بلندقدترین حیوان زمین و بزرگترین نشخوارکننده‌جهان محسوب می شود. به این جانور به علت شکل ظاهری آن شتر گاو پلنگ نیز می‌گویند.

زرافه ویژگی‌های خاصی دارد برای مثال سر و گردن دراز این جانور بسیار خاص است. اما دیدن تصاویری از لحظه خوابیدن آن خالی از لطف نیست.

- - , .

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 124 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 11:50

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از خبرآنلاین، بخشی از گزارش سرکیس نعوم از سفر به ایران، بدین شرح است:

آیه الله خامنه ای هم داخل و هم خارج را غافلگیر کرده است

مسئولان جمهوری اسلامی ایران از همان آغاز تاسیس جمهوری اسلامی سعی می کردند کسانی که به تهران می آیند، به ویژه میهمانان کشورهای عربی و اسلامی را قانع کنند که ایدئولوژی دینی – سیاسی ایران پیروز خواهد شد و این کشور توانایی های لازم برای تحقق این هدف را دارد و ایران در نهایت به یک دولت بزرگی نه تنها در منطقه بلکه در سطح جهان تبدیل خواهد شد و قادر خواهد بود که کشورهای جهان سوم مستضعف را به سوی خود جذب کند. در عرصه بین المللی ایران رقیب جدی ایالات متحده ای خواهد بود که از زمان فروپاشی شوروی سابق، ادعای رهبری جهان و تک قطبی آن را دارد. بیشتر این میهمانان و کسانی که به ایران می آیند با این حرف ها قانع می شوند اولا به دلیل ایمانی که به ایدئولوژی ایرانی دارند و دوم اینکه با چشم خود دیدند که نخستین چالش نظام اسلامی ایران که از سوی عراق و صدام حسین و با حمایت های همه جانبه آمریکایی و عربی، علیه این کشور به وجود آمد، اما شکست خورد.

دیگر اینکه این نظام توانست یک طرح منطقه ای گسترده ای را وضع کرده و اکثر محورهای آن را اجرا کند. در حالی که می دانیم تحولات نظامی و خشونت آمیز منطقه که از اواخر سال 2010 آغاز شد، شک و تردید های زیاد و به جایی در تکمیل این طرح به وجود آورد و خیلی ها به این باور رسیدند که ایران باید یک نقش منطقه ای غیر فراگیر داشته باشد واز این طرح خود دست بردارد و این دو را با هم جایگزین کند. اما افراد منصفی که به ایران می آمدند می دیدند که تلاش های مختلفی در حال انجام است ولی به این باور نرسیده بودند که اهداف بلندپروازانه ایران قابل تحقق باشد.

در مورد کسانی که امروز به ایران می آیند، در مورد آن ها چه می توان گفت؟دیدار کنندگان وصاحبنظران امروز و به ویژه کسانی که از نزدیکی اوضاع منطقه و تحولات سخت آن و سیاست های بین المللی علیه کشورهای منطقه را دنبال می کنند ، نتایج واقعی و تاحدی به دور از تغییرات جدی و مثبتی که در داخل ایران رخ داده، رابرآورد می کنند. ایران اولا در آسودگی بیشتری به سر می برد و به دلیل دست آوردهایی که داشته، اعتماد بیشتری به خود دارد. این پیشرفت ها تنها نتیجه ایمان مطلق به ایدئولوژی و ولایت پرستی مردم ایران نیست بلکه به این دلیل است که در سطج جهانی نیز مسلمانان متاثر از این کشور هستند. از جمله این موفقیت ها توافق هسته ای با گروه 5+1 بود که آمریکا در میان این شش کشور با اهمیت تر و به لحاظ سیاسی، نظامی ، تکنولوژی و اقتصادی، قدرتمندترین آن ها بود و به این ترتیب ایران وارد لیست کشورهای هسته ای شد.

از دیگر موفیت ها می توان به ادامه تلاش این کشور در ساخت تاسیسات و زیرساخت های شهری و اقتصادی و ایجاد یک قدرت نظامی مهم اشاره کرد در حالی که تحریم های بین المللی و اروپایی و آمریکایی همچنان ادامه داشت. کسی که امروزه تهران را ببیند آن را یک پایتخت جدید با ساختمان ها، خیابان ها ،میدان ها ، هتل ها ، رستوران ها و پل های جدیدش می ببیند. این بدان معنا نیست که ایران بر همه مشکلات اقتصادی و فقر و عقب ماندگی به ویژه در روستاها، فائق آمده است یا به اختصاص اموال فراوانی به خارج از کشور به حساب داخل پایان داده است.

از دیگر دست آوردها تشکیل یک دولت جدی و مدرن است. مسئولان بزرگ این دولت به معنای واقعی کلمه مردان دولتی هستند و در همه مسائل حتی در استقبال از میهمانان خارجی و هیئت های سیاسی و رسانه ای و اقتصادی، هماهنگ عمل می کنند. در حالی که می دانیم آن ها هر از چندگاهی یک سری وقایع نادرستی را متعمدانه مطرح می کنند تا سیاست خود را تاکید کنند.( به عنوان مثال این سخن هیلاری کلینتون که آمریکا داعش را به وجود آورده است)رهبر ایران و ولی فقیه آن حضرت آیة الله خامنه ای وبسیاری را غافلگیر کرد، کسانی که فکر می کردند روزی که وی جانشین موسس انقلاب جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی (ره) که در سال 1979 انقلاب را به پیروزی رساند، بشود اولا به دلیل وجود افراد " أعلم و أفقه" نسبت به وی و به تبع آن چون شایستگی بیشتری برای کسب موقعیت رهبری دارند، او به عنوان یک شخص عادی باقی خواهد ماند و دوم اینکه می ترسیدند وی به دلیل نیازی که به سپاه و ارتش دارد، اسیر و زیردست آن ها شود. اما آن ها خودشان نیز می دانستند که نیازشان به رهبر بیشتر است زیرا وی به لحاظ قانونی و ایدئولوژی منبع اول تصمیم گیری در همه امور است . او تجربه عالی و حکمت و توانایی سیاسی بالایی در برخورد با مشکلات داخلی از خود نشان داد.

آیت الله خامنه ای با رفتارهای خود و با التزام به برگزاری انتخابات که در قانون اساسی به آن تصریح شده است، جمهوری اسلامی را به عنوان یک کشور دموکرات مطرح کرد.


وی رفتارهای غیر قانونی نداشت و برای منع نامزدهای ریاست جمهوری یا مجلس نمایندگان، دست به تزویر و حیله نزد در حالی که می دانست این افراد شاید نتوانند پیروزی هایی که به دنبال آن حرکت می کردند و أکثریت مردم نیز خواستار تحقق آنها بودند، را محقق کنند.

به این ترتیب نظام دو حزبی یابه عبارتی بهتر "جریان اصلاح طلب و اصولگرا" پیدا شد. طبعا این دموکراسی کامل نخواهد شد مگر زمانی که همه ایرانی ها چه اسلام گراها و غیر اسلام گراها را در خود جمع کند و این امکان پذیر است امابه زمان زیادی نیاز دارد.

چهارمین دست آورد عبارت است از برخی آزادی های اجتماعی که با اسلامی بودن نظام هم تناقضی ندارد و این که زنان به عنوان نیمی از جامعه نقش خود را ایفا می کنند. رهبر انقلاب اسلامی ایران چگونه توانست پرونده هسته ای و نقاط ضد و نقیض موجود در این توافق با گروه 5+1 را حل و فصل کند؟ چطور رابطه با آمریکا را بررسی می کند؟ و آیا از " طرح ایرانی" امیدوارانه ای که در سال های اخیر ضربات دردناکی متحمل شده، صرف نظر خواهد کرد؟ این ها همه ویژگی هایی است که از آیت الله خامنه ای یک شخصیت برجسته و توانمند ساخته است که همگان را غافلگیر کرده است.

- - , .

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 128 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 11:50

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا، حسین جابری انصاری ضمن اعلام محکومیت شدید انفجار تروریستی امروز آنکارا با خانواده های قربانیان این حادثه و ملت و دولت ترکیه ابراز همدردی کرد.

جابری انصاری افزود: «این حادثه بار دیگر ضرورت مبارزه متحد با تروریسم به عنوان تهدید مشترک جهانی را آشکار ساخت.»

- - , .

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 130 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 4:18

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، آرش رازانی در سایت پارسینه با این مقدمه نوشت: احمد توکلی ابتدا در پاسخ به کنایه ی جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، طی نامه ی سرگشاده ای عملکرد دولت در عدم تحقق وعده های اقتصادی و ادامه رکود را مستحق شرمندگی در پیشگاه مردم دانست.


به فاصله ی کوتاهی از آن، علیرضا زاکانی نماینده فعلی مجلس و نامزد ردصلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری گذشته؛ دریک نشست خبری با عنوان «گزارش یک فاجعه» با موضوع ادعایی" بررسی و افشای اسناد و ابعاد سازمان فساد در گلوگاه ‌های اقتصادی کشور" که در محل دانشکده رسانه فارس و با میزبانی "انجمن روزنامه نگاران مسلمان "برگزار شد، با ارائه ی برخی اطلاعات مربوط به قرارداد کرسنت و همچنین فرایند بررسی قرارداد های جدید نفتی و افراد مسئول و مرتبط با آن، شخص حسین فریدون برادر رئیس جمهور، زنگنه وزیر نفت ،مهدی هاشمی و سیروس ناصری عضو پیشین تیم مذاکره کننده هسته ای در زمان مسئولیت حسن روحانی به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی را به هدایت ،دخالت یا ذی نفع بودن در فساد مالی متهم کرد.

صبح امروز نیز روزنامه ی کیهان و وطن امروز این گونه به ادامه ی آتش باری علیه دولت پرداختند :


موارد طرح شده در سخنان دیروز دو نماینده ی مجلس حاوی اطلاعات ارزشمند و مهمی از فعالیت های اقتصادی دولت و مشکلات مربوط به آن است که در جای خود محل تامل و دقت و نقد هستند. اما آنچه اتفاق افتاد ،مصداق آمیختن حق و باطل و استفاده از مقدمات قابل استناد همراه با موارد غیر قایل تایید برای بمباران افکار عمومی علیه دولت بود.

اما دلیل این آتش باری سنگین و روانه کردن سیل اتهامات به دولت چیست؟ چه هدفی با انجام این حرکات تبلیغاتی سنگین و به جان خریدن عواقب قانونی احتمالی آن دنبال می شود؟

دو احتمال را می توان برای دلیل آغاز این حمله ی رسانه ای مطرح کرد .احتمال اول ،جبران ناتوانی اصول گرایان برای در آمدن از زیر سایه سنگین حمایت از احمدی نژاد با ابراز برائت است.

یکی از مواردی که از جانب اصلاح طلبان با شدت بیشتر و اعتدالیون اصول گرا با شدت کمتر در تبلیغات انتخاباتی برای قانع کردن رای دهندگان به دوری از لیست های اصول گرایان مطرح می شود، حمایت طیف اصولگرا از احمدی نژاد است که به زعم این تبلیغات، منجر به تفویض قدرت نامحدود و سوء استفاده ی تیم کابینه ی احمدی نژاد در زمینه ی فساد های مالی مشهور و بزرگ است .

در این مدل تبلیغات سلبی، عدم تکرار اشتباه اعتماد به اصول گرایان با ارجاع به تجربه ی حمایت ایشان از احمدی نژاد پررنگ شده و لزوم جلوگیری از ایجاد زمینه ی فساد اقتصادی از این طریق به جامعه ی رای دهندگان تذکر داده می شود.

واقعیت این است که علی رغم تلاش های بسیار اصول گرایان برای تبری جستن از این اتهام ،حتی پیش از پایان دوره ی ریاست جمهوری احمدی نژاد، هنوز نتوانسته اند به گونه ی موثری از این اتهام رهایی یابند.

به نظر می رسد که حرکت رسانه ای جدید اصول گرایان در دو روز اخیر، نوعی ایجاد "انفجار بزرگ تر" برای اطفاء این حریق از طریق غیر مستقیم و تغییر گارد اصلاح طلبان از حالت تهاجمی به حالت تدافعی است که از این رهگذر، زمینه برای تبلیغات موثر اصول گرایان در انتخابات پیش رو بدون اینکه نیاز مند رفع اتهام باشند، حاصل خواهد گردید.این مساله را نباید دور از ذهن نگاه داشت که قرائن و نشانه های دو قطبی شدن فضای انتخاباتی، زاکانیست های جریان اصولگرا را نگران کرده است و این حرکت می تواند به این قرائن نیز مربوط باشد.

احتمال دوم، آغاز جنگ رسانه ای با هدف دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری است. دور شدن از قدرت برای اصول گرایان در دو سال گذشته اتفاق خوبی نبود و آنگونه که از قرائن پیداست، ترکیب مجلس اتی مانند مجلس فعلی مجال یکه تازی اصول گرایان نخواهد بود.

حضور موثر و متحد اصلاح طلبان و اعتدالیون در انتخابات با وجود عدم تایید صلاحیت چهره های شاخص و سعی در بازگرداندن جامعه ی رای دهندگان پای صندوق های رای ،قطعا منجر به حضور تعداد بیشتری از چهره های غیر اصول گرا در مجلس خواهد گردید و این موضوع می تواند منجر به کاهش نقش فعلی آنها در عرصه ی قدرت گردد. بدین لحاظ، حرکت برای آغاز اتهامات اقتصادی علیه تیم دولت روحانی با استفاده از الگوی تهاجمی احمدی نژاد در استفاده از روش تجربه شده ی "آی دزد، آی دزد!" و نهادینه کردن آن با استفاده از امکانات رسانه ای گسترده ی در اختیار این طیف ،زمینه ی تاثیر بر افکار عمومی در تخریب دولت و امکان استفاده از این حربه را در انتخابات ریاست جمهوری آینده مهیا خواهد نمود.

هریک از احتمالات فوق برای دلیل آغاز حرکت درست باشد، نتیجه ی محتوم این روانه کردن سیل اتهامات که طبق الگوهای قبلی با آتش اتهامات متقابل پاسخ داده خواهد شد،ایجاد فضای فتنه به معنی آمیخته شدن "حق و باطل" است که منجر به غبار آلود شدن افکار عمومی با اتهامات به همه ی مسئولین سابق و فعلی و ایجاد فضای بی اعتمادی عمومی به نظام جمهوری اسلامی است. این فتنه انگیزی ،ولو نا خواسته ، قطعا جز دور کردن بیشتر مردم از نظام و ایجاد یاس و بدبینی بیشتر در جامعه نبوده و نیست.

از طرفی ،آنچه در این کارزار مغفول می ماند بررسی و کشف شبکه های فساد انگیز در اقتصاد ایران است. همواره این گونه بوده است که استفاده ی انتخاباتی و غیر کارشناسی از نمونه های فساد اقتصادی با سوختن چند چهره ی شاخص از مفسدین که در جهت آرام نمودن افکار عمومی صورت می گردد، پایان می پذیرد و شبکه های پنهان موثر در جریان های اقتصادی که در مراکز تصمیم گیری و حساس اقتصادی نفوذ دارند ،بی سرو صدا حرکت خود را ادامه داده و مهره های جدیدی را برای ادامه فعالیت مفسده برانگیز خود بر می گزینند. به این ترتیب، افشا گری به جای اینکه منجر به جلوگیری از فساد گردد، منجر به تغییر پوشش آن شده و موارد افشا شده نیز در هیاهوی انتخابات تبدیل به قسمتی از بازی رقابت جناحی گردیده و اصلاح فرایند موجد فساد، به حاشیه می رود.

اصلاح ساختاری اقتصاد ایران ، کشف شبکه های فساد و اصلاح نقاط ضعفی که منجر به سوء استفاده از بیت المال می گردد خواسته ی قلبی مردم است که تا کنون از راه "بگم ،بگم!" های شب انتخابات محقق نشده است .

آیا این بار ،دولت تدبیر و امید این کفایت را از خود بروز خواهد داد که به جای فرا فکنی و پاسخگویی شتابزده ،گام های عملی برای جراحی غده ی بد خیم فساد در اقتصاد ایران بردارد؟

- - , .

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 132 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 4:18